Gott Nytt År!

En kortis.

GOTT NYTT ÅR!

Mitt år har i alla fall såhär långt inte varit så illa. Riktigt bra faktiskt. Nattade lillasyster (som inte ville vara med de andra och se fyrverkerierna (det ville förresten inte jag heller)) och låg därmed och lyssnade på Garou vid tolvslaget. Det var mys. Hon är söt. Garou är söt han med. ;)
Haft en rejäl brottningsmatch med min morbror också. Båda blev genomsvett och jag insåg flera flera gånger att om det varit allvar hade han varit död för länge sedan. Hah! Men den djäveln vägrade ge sig för en kvinna (eller något åt det hållet...hrm...) som dessutom är nio år yngre. Inte ens när jag tryckte in biljardbollarna på honom gav han sig. inte förrän jag nästan ströp honom. Muha! Shassie vinner!
Sämre start på året kan man ju ha. :) Fast jag hade ännu hellre startat året med Naia min och hennes syster och syster-karl och syster-vänner, som tanken var. Damn att jag skulle bli sjuk...  Jag ville vara med er! Villvillvillvillvill!

Men nu är jag trött. Ska sova. Godnatt allihop, och gott nytt igen! Hoppas ni får ett fint 2009.
(Och: Isch, sicken klyschig rubrik jag hade på det här inlägget förresten. Skärpning!)


Yours sincerely
S

Kommentarer
Postat av: Emeli

Jo salsan var ätlig! :P Haha, men stark! men det e ju ngt man får räkna med när det e famijlen Karlsson som står för maten! Hahaha..

2009-01-05 @ 12:00:31
URL: http://sweetylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0