Lydigt svar på utmaning från Emeli

Tre jobb jag har haft:
Barnvakt, denna-maskinen-är-trasig-lapp-fixare (drygt som sjutton...) och kyrkosångerska
(Omväxling förnöjer, som det heter...)

Tre platser jag har bott på:
Liten byhåla, lite större byhåla och mindre stad
(Jag har inte värst mycket emot byhålor. Det är de stooora städerna jag har någonting emot...)

Tre saker jag gillar att se på TV:
Djurprogram, dokumentärer (ibland), musikprogram
(Jag ska titta på Så Ska Det Låta ikväll... Hur tantigt låter inte det? Chockerande! ...men sant)

Tre favoriträtter:
Pappas mat, mammas mat, Naias mat
(Gäller att göra det enkelt för sig...)

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Hehe hm. Tilburg, Québec och Zurich kanske? ;)
(Hm... bara platser där folk snackar rotvälska. Why, oh why?)

Tre personer jag utmanar:
Men hu då. Jaja, om jag absolut måste... Söstra mi, Varya och Lina
(Och jag är för lat för att länka...too bad for you!)


Kommentarer
Postat av: Emeli

Ojoj!:) Tihi!... :)

2009-03-13 @ 14:51:51
URL: http://sweetylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0