Bakslag

Ibland undrar jag hur många törnar man tål innan man bryter ihop. Det behöver ju inte vara några krockar i 70 km/h för att det ska kännas, det räcker med knuffar, puffar och ibland hårda pet i sidan. Men, hur många tål man innan man faller?

- Var i studion idag. Känns hemskt. Verkligen hemskt... Ungefär så hemskt som att jag inte vet om jag någonsin vill sjunga mer efter dopet jag är bokad till på lördag.
- När jag kom till församlingshemmet i onsdags för att repetera inför nyss nämnda dop med kantorn var han inte där. Och detta trots att vi hade bokat en tid. Vi hade bestämt tid! Men han var inte där, han var lååångt bort med alla andra kantorer på någon kurs. Jag har ringt honom, men inget svar. Jag har lämnat meddelande på telefonsvararen om att han ska ringa mig, men han har inte ringt. Vad ska jag göra? Jag måste måste måste få känna på låtarna innan lördag, annars går det ju inte...
- Mina överrörliga leder gör ont, ont, ont när jag tränar karate. Ondare för varje gång. Vill inte gå dit. Går dit ändå. Men det går inte bra...och gör ont.
- Röd växer så det knakar och jag är orolig att vi pga. pissemärr-granne inte ska kunna ha honom hemma ens tills han ska kastreras... Vart ska jag göra av honom?
- Jag har 1050 poäng kvar i skolan. Hur i hela världen ska jag kunna få dem gjorda på ett år?
- Har såhär långt lyckats ha sönder två par hörlurar och två headset till datorn bara i år. Varför varför varför?
- Houweling får mig att längta efter någon så det gör ont...


Småknuffar var det... Men...
Jag vill ha en kram! Så förtvivlat gärna...

Kommentarer
Postat av: skogsfrun på dal

Herregud! Du får omgående en stor varm kram av skogsfrun:) Hingstungen..jaa ett bekymmer, men stona brunstar väl inte så...allvarligt vid den här årstiden. Vi har nattfrost häruppe nu. Vi har en ettårig hingst i hagen intill våra ston, inga problem.

Sjunger du i kyrkan, va häftigt, förstår att du är nervös när du inte fått öva, jag skulle ALDRIG klara att sjunga solo! Allt löser sig ska du se, gör man bort sig är det bara en själv som tror på katastrofen;)

2009-09-29 @ 21:18:48
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se
Postat av: Ronja

Du får en kram av mig också. Jag hoppas det gick bra på dopet och lycka till med det andra! Jag håller tummarna!

2009-10-04 @ 21:30:03
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0