Dammsugare

Detta blir nog det kortaste inlägget i min blogghistoria.
Skogsfrua: "Dammsugaren" i midsommaraftonsinlägget var lilla Röd. Han dammsög så effektivt in min kjol att det var den mest passande beskrivning jag fann. Dammsugaren i förra inlägget var "the real one", så att säga. Att den är röd och att jag kallat lilla Röd för dammsugare också tänkte jag inte ens på. Tack för att du frågade!

Ha det fint allihop :) Återkommer snart (snart är icke-specificerat) med inlägg.

Er tillgivna,
Shass

Kommentarer
Postat av: skogsfrun på dal

Tack för separat upplysning, man känner sig hedrad;-)

Egentligen är det ju trevligt med en häst i lägenheten också...väl;-) Själv råkar jag då och då manövrera dammsugarmunnen för nära en gardin med slörpnafs som resultat, tur att jag aldrig bär kjol, hehe.

Ha det göttast nu!

2010-07-15 @ 22:56:40
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0