Morr

Kära läsare,

Jag lade just upp ett långt och innehållslöst och fullständigt onödigt inlägg här. Tyvärr behagade dock länkarna jag så omsorgsfullt och tidsbortslösande suttit och petat in här och där i texten inte fungera som de skulle när jag publicerat eländet. Därför nödgades jag ta bort inlägget igen. Anledningen till att jag ens påpekar det är att jag vill att ni ska veta att om ni inte passar er lägger jag upp det inom en snar framtid (imorgon eller övermorgon eller så) (när jag bara orkat sitta och pilla med länkarna igen). Lägger troligtvis upp det även om ni inte passar er eller det passar er. Hah! Ni har alltså inget att säga till om i frågan. Lite beroende på hur högt ni skriker (av skräck) förstås. Kanske. Men jag kommer vara obeveklig, så ni kan skrika så högt ni orkar! Hah, igen! ;)

Om ni undrar (och även om ni inte undrar) kommer det handla om musik och sång. (Bäst att skriva det ifall jag skulle posta något annat före jag postar det, så ni vet vilket av eventuella kommande inlägg jag syftar på)

Har fler onödiga innehållslösa inlägg i funderingsstadiet, so be aware!


Yours truly,
S. S.


Ps: Tack för alla kommentarer och för att ni läser! Hur ni står ut begriper jag inte, men det är ju er ensak ;) Hur som helst, tack igen. Att jag inte svarar på kommentarerna bland kommentarerna beror helt enkelt på att jag är lat, OCH på att jag inte tror att folk sitter och tittar efter andras (eller mina) kommentarer på mina inlägg. Men jag läser alla och uppskattar dem MASSOR! Tusenmassormyckettackengångtill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0