Jag har ingenting vettigt att säga, men...

Hallå gott folk! Idag är det torsdag. Officiell ärtsoppe-och-pannkaksdag, är det inte?
Jag bara pratar strunt och inget vettigt alls. Har ingenting på schemat att skriva här heller. För övrigt har jag inte sett röken av någon ärtsoppa här i Holland... Jag vet inte ens om de äter sådant här (Tur för mig i sådana fall).

Hur eller hur (som min fd. svenskahandledare brukar säga) - Det enda jag egentligen ville göra var att uppmana er att läsa om när Julian inte ville sova. Hon är inte så pjåkig när det kommer till skriveri, min syster. ;)

Trevlig läsning!

På återskrivande,
Shass


Ps. Nu när jag tittade igenom vad jag skrivit upptäckte jag att jag gjort ett liiitet stavfel... Torsdag. Gissa hur jag stavat det före jag rättade? Torsta. Jesus. Tror att jag måste sluta åka till Holland och sluta skypa med min superman, annars kommer jag helt glömma hur man använder svenska språket... Ds.

Pps. Jag undrar om det här möjligtvis kan vara det kortaste inlägget i min blogghistoria? Dds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0