Plötsligt händer det

Jag förväntade mig det inte. Jag menar, jag hade ju till och med sagt att det troligtvis inte skulle komma på fråga. Jag sade: "Nej, något sådant tänker jag verkligen inte lägga någon energi på just nu." Jag sade att jag behövde mer tid med mig själv.

Haha. Yeah right.

Plötsligt händer det bara... och man inser att man, när det kommer till kritan, inte kan styra. Man kan välja, men varför välja bort något så bra?

Jag sade: Nej, jag vill inte ha något förhållande nu.
Då kom du. Hade jag inte träffat dig då, den där helgen jag är ganska säker på att jag aldrig kommer glömma, då hade jag kanske kunnat hålla fast vid de orden. Men när jag träffade dig insåg jag att jag inte skulle kunna vägra mer - särskilt inte sedan fjärilarna kom...

Min egen superman. Du hade rätt hela tiden. Tack för att du öppnade mitt hjärta. Jag är så oerhört lycklig att du finns. Jag saknar dig... Och varje dag saknar jag dig ännu mer.
Ik hou van jou.

Jouw Schat




I didn't expect it. I mean, I had even said that it probably was out of the question. I said: "No, I definitely won't put any energy in something like that at the moment. I said that I needed more time for myself.

Haha. Yeah right.

Suddenly, it just happens...and you realize that you, when it comes to the crunch, cannot control it. You can choose, but why choose to drop something so good?

I said: No, I don't want a relation at the moment.
Then you came. If I hadn't met you then, that weekend I'm pretty sure I will never forget, then I might have managed to hold on to those words. But when I met you, I realized that I wouldn't be able to refuse anymore - especially not since the butterflies came...

My own superman. You were right all the time. Thank you for opening my heart. I'm so incredibly happy that you exist. I miss you... And every day I miss you more.
Ik hou van jou.

Jouw Schat

Kommentarer
Postat av: Ginny

Hihihi :) <3

2011-11-15 @ 21:31:52
Postat av: Amanda

Säger som Ginny: Hihihi!!

Och så vill jag säga: "I told you so I told you so!"



Varje gång du sagt att "Jag kommer aldrig träffa någon.." så har jag sagt "Det kommer helt plötsligt, när man som minst anar det" och jag har haft rätt! ;-) Eftersom att jag är en storasyster måste jag vara dryg och gnugga in det rejält. Man ska alltid lyssna på syrran! :-P



Älskar dig lillis och jag är så otroligt lycklig för din skull. Ingen förtjänar att hitta kärleken bättre än du. <3 <3 <3 Hoppas att det blir fantastikt, när du åker ner i slutet av månaden. Jag kommer kräva en miljon uppdateringar!



Pusspusspuss <3 <3 Du är bäst!

2011-11-15 @ 22:45:21
URL: http://heshblog.wordpress.com
Postat av: vispen

Håller med Amanda!

Både du och Sven förtjänar det bästa och jag är glad för er skull. Jag vet ju precis vad jag vill och vem jag är kär i så nu ska jag kämpa för att bli tillsammans med denna fantastiska man snart! Han tänker förhoppningsvis lite som du, att han vill ta det lugnt och att han inte vill lägga energi på ett förhållande just nu. Men jag ska göra som Sven, motbevisa det och hoppas att han inser att det som vi har kan bli riktigt fint. Jag ska vänta tills han känner sig redo och ge honom all tid han behöver trots att jag helst skulle vilja att allt hände nu! Såhär rätt har det aldrig känts med någon. Du får gärna uppdatera mig om hur det är i Holland när du är där.

Många kramar mitt kära körsbär!

2011-11-16 @ 11:54:45
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Ismen

Vad kul för dig! :D Verkligen jätteroligt! :D

2011-11-16 @ 17:20:15
URL: http://ismen.blogg.se/
Postat av: skogsfrun på dal

Kära Shass, jag är så glad för din skull. Ingenting är större än kärleken.

Kram från skogsfrun som hoppas sig ha spårat rätt;-)

2011-11-17 @ 12:47:20
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Lilla goda Shass, nu har det hänt det som du trodde inte kunde hända dig. Det värmer mitt hjärta att läsa om dina ljuvliga ord, det verkar vara kärlek banne mig...;)

Kram

2011-11-18 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0