Trög torka

Det har varit väääldigt trögt och torrt här på min blogg senaste tiden. Hela det här året faktiskt. Det finns ingenting att skriva om, tycker jag. Ingenting pockar på min uppmärksamhet längre.

Vad ska jag göra? Ska jag kanske ta en paus ett tag och hoppas på att det blir bättre? Eller ska jag lägga ner hela de thära spektatlket for good? Kanske blir det bättre framöver när jag har lite mindre att stå i...kanske inte.

Hur ska jag göra, tycker ni? Har ni några förslag? Om jag ska fortsätta försöka hålla det här vid liv, har ni några förslag på vad jag ska skriva här i sådana fall? Vad vill ni läsa om?

Tacksam för råd.
Yours truly,
Shass

Kommentarer
Postat av: Ginny

Du får göra precis som du vill, jag läser jättegärna din blogg även i fortsättningen, för du skriver så bra och roligt och vi pratar ju inte varje dag direkt så därför är det kul att få en liten inblick i dina tankar ibland :)

Du skriver om det du vill skriva om. Dina känslor, dagen som har varit, dagar som kommer, om böcker, festivaler, film, resor, familjen, gnäll, lycka, allt mellan himmel och jord. eller så satsar du på bara en specifik sak. en matblogg, en historieblogg, en bokblogg, en promenadblogg, en WT-blogg.. Det är bara fantasin som sätter gränser ;)



saknar dig, ringer dig idag eller imon och hoppas att du är i Sverige så vi kan pratas :) <3

2012-03-01 @ 09:29:47
Postat av: emma

lägg inte ner bloggen, människa!

2012-03-01 @ 19:03:27
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: Shass

Ginny: Tack söta du <3 Ser fram emot att prata med dig snart.



Emma: Blev mycket överraskad av din kommentar, men också mycket glad. Tack så mycket! Jag ska verkligen tänka över saken ordentligt innan jag fattar något beslut.

2012-03-01 @ 22:25:53
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: YHWH

Lägg ner nerläggandet! Skriv om vad du gör och vad du känner; skriv om framtiden och dåtiden och vad som är viktigast för dig.

2012-03-02 @ 01:52:03
URL: http://about:blank
Postat av: Shass

YHWH: Det är väl egentligen lite det som varit problemet - Ingenting har känts viktigt nog för att skriva här. Men jag ska ta dina ord under övervägande och se vad jag kan göra. Kanske finns det till och med något att skriva om snart. Sedan jag postade inlägget har jag börjat fundera och kan hända att det går... Men jag vågar varken säga bu eller bä just nu.

Hur som helst: Tack för kommentaren! Uppskattas mycket. :)

2012-03-02 @ 04:32:27
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Ginny

Alltså, ingenting är för viktigt eller för oviktigt att bloggas om. T.ex. så skriver ju jag just nu mest bara om att jag är sjuk o mår dåligt, o det är ju egentligen ytterst oviktigt, men jag skriver det ändå (tycker iofs synd om mina läsare som får läsa om mitt gnäll, men jag fortsätter liksom ändå, skitsamma liksom, mest bara skönt att skriva av sig lite...:))

om jag skulle vänta på tillfällen som jag skulle tro känns intressanta och viktiga för andra att läsa, så skulle jag nog aldrig skriva nånting, för det är inte ofta det jag skriver har ngt specifikt budskap ;)



<3<3<3 ringer om ett par timmar när jag är säker på att du är vaken <3<3<3

2012-03-02 @ 09:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0