Melody Gardot - Goodnite

Ibland tänker jag: När ska någon sjunga den här för mig?

Goodnite
close your eyes and just sleep tight
I'll lie awake and watch you dream
to be sure that all of your dreams are pure

My dear
don't you worry 'bout a thing
I'll be near to you all night
And through the evening
I'll be by your side

So Goodnite
close your eyes and just sleep tight
I'll lie awake and watch you dream
to be sure that all of your dreams are pure

While you slumber
in case you ever wonder
if a summer breeze just brushed your cheek
know it's me

And Goodnite
close your eyes and just sleep tight
I'll lie awake and watch you dream
to be sure that all of your dreams are pure

Kommentarer
Postat av: Mia

Kanske den där holländaren sjunger för dig, du vet han prinsen du väntar på! :)

Allt väl hoppas jag med lilla Shass?

2010-11-07 @ 19:43:11
Postat av: Sharon

Mia: Hej! Glad jag blir att se dig :) Hur står allt till med dig? Med mig är det rätt bra, dras bara med lite envis hosta. :) En holländare som kan sjunga för mig...vore inte så dumt, det har du rätt i. Hoppas jag hittar en någon dag, och hoppas han -kan- sjunga. Annars får han hellre vara tyst ;).

2010-11-07 @ 19:47:15
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Emeli

Hej! JAg har utmanat dej på min blogg! kram

2010-11-08 @ 15:13:19
URL: http://emeliii.se
Postat av: Jerker

Var på Dalhalla och lyssnade på Melody med Band i somras och fick en känsla som satte sig. Bandet är otroligt samspelt och skickliga på att spela just i stunden. Ja hela konserten kändes mycket som här och nu - trots att man vet att det är välregiserat.

2010-11-23 @ 00:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0