Cloudmachine - Old Waits Carol

Ho ho ho! Här kommer mitt sedvanliga jullåtsinlägg. Tidigare har ni fått stå ut med Within Temptation, Amanda Jenssen och Gotthard. I år anser jag det därför vara Cloudmachines tur att bli min julhälsning till er allihop. Flerhundraårig engelsk traditionell julsång (så vitt jag begripit saken). Tyvärr får ni inga lyrics till idag, eftersom jag inte hittade dem och inte vill skriva av fel.

Ha nu en RIKTIGT GOD JUL! Tack för att ni är så fantastiska. Ta hand om er själva och varandra och NJUT av att få leva och vara tillsammans.

KRAMAR från Shass

Kommentarer
Postat av: vispen

God jul käraste, finaste Mimpe! Du är bäst! Hoppas att du har det bra i Holland och att du njuter av att vara med Sven och hans familj.

Mängder av kramar!

2011-12-25 @ 13:02:44
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: skogsfrun på dal

Dags att önska gott nytt år! oj oj så tiden går snart är det vår utan att ha varit vinter... kanske.

Skivan du bjöd på var verkligen medeltida och vacker men lättades guskelov upp av sångarens lilla nuna i julgransprydnaderna -KUL var ordet sa Bull (Göstas katt du vet)



Allt gott 2012 kära Shass! Kramar om.

2011-12-30 @ 10:44:35
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0