Nattsudderi nattsuddera

Tänk så fort tiden går egentligen. Det har redan gått en vecka på det nya året. Nästan i alla fall (sjunde dagen har ju knappt börjat, menar jag). Och ser man på - här kommer ett livstecken från planeten Jorden också. Är det inte otroligt? Jag förstår det knappt själv.

Medan urskogen växt upp har jag funderat ut några inlägg som eventuellt kommer besvära Blogg.se med sin närvaro framöver. Dock icke inatt. Jag är egentligen fullt upptagen med att slåss med måsten, borden och med framtiden, samtidigt som jag lyssnar på musik och skriver låttexter (Jajjamensan gott folk, ni hörde rätt!) så jag ska skjutsa er vidare till en annan blogg istället.

I mitt förra inlägg nämnde jag i förbigående det otroliga som kommer hända i juni. Jag har varit sprickfärdig av att få berätta i månader, men när jag väl fick tillåtelse att skvallra för mänskligheten ville tillfället liksom inte uppenbara sig. Det var därför det blev nämnt i förbigående.
I alla fall. I juni blir min supersnygga monstertuffa wonderwoman-coola storasyster och världens bästa målarsvåger föräldrar (Och jag blir moster!). Det är en av de bästa saker som någonsin hänt! Och eftersom jag inte tänker skriva så mycket mer just nu så tycker jag ni ska läsa om hur det gick på ultraljudet, för det är så otroligt fint skrivet. Varför min syster inte valt att bli krönikör eller novellförfattare övergår mitt förstånd, men man kan väl inte få allt antar jag. ;)

Jag återkommer förhoppningsvis inom några dagar med någonting för er att begrunda. En av de saker jag tycker om med att skriva blogg är att man lika väl som man delar med sig av sina egna tankar kan be läsarna att dela med sig av sina. Så eventuellt kommer ni få använda de små grå cellerna en stund nästa gång vi skrivs. Det ska vara nyttigt, har jag hört. :) Vårda dem och er själva ömt tills dess.

/ Le loup Shass

Kommentarer
Postat av: vispen

Just det, jag kommer ihåg att jag läste att du blir moster i sommar. Jag förstår att det känns oerhört roligt och härligt! Jag ska börja läsa din systers blogg också. Ni skriver verkligen bra båda två.

Hoppas att du inte stör dig på att jag kommenterar din blogg så ofta, säg till i så fall.

2011-01-08 @ 00:29:08
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0