En handfull fulla händer

Hej allihop

Jag skriver mest bara för att säga att jag inte har försvunnit ur cyberspace. Inte riktigt. Däremot har jag just nu inte riktigt tid och ork att uppdatera bloggen så som jag skulle vilja. De senaste veckorna, under vilka jag faktiskt tänkt skriva här flera gånger, har jag haft så fullt upp att inte ens en handfull händer skulle ha räckt för att hantera det. Jag hoppas att det ska bli bättre snart dock. Det finns inlägg på funderingsbordet i hjärnkontoret, jag ska bara samla ihop tid och energi nog för att pränta ner dem.

Lite det samma är fallet med att läsa era bloggar. I den mån jag hinner och orkar klämma in det läser jag! Däremot är det kanske inte alltid jag kommenterar. Det betyder dock inte att jag inte ser efter vad ni har för er. Så mycket jag hinner ska jag försöka hänga med och kommentera.

Om jag kan ska jag försöka återkomma snart. Jag måste bara röja undan det värsta stresslagret först. Tills dess: Tack för att ni läst så troget så länge. Jag hoppas ni ska vilja göra det även i fortsättningen.

Er tillgivna,
Shass

Kommentarer
Postat av: vispen

Klart att jag och många andra läser din blogg. Du skriver bra och delar med dig av intressanta funderingar och annat trevligt!

Kramar!

2011-10-02 @ 22:08:17
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0