Årets...

ÅRETS START: Kunde varit sämre. :) (Ska jag vara ärlig minns jag inte… hehe)
ÅRETS BÄSTA: TVÅ (!) Hollandsresor det här året. Helt otroligt! Dessutom upptäckten av en riktigt go och härlig nära vän.
ÅRETS SÄMSTA: Steve Lees bortgång. Det gör så ont i mig än… Vila i frid, Steve. Jag kommer alltid bära dig med mig.
ÅRETS ROLIGASTE: Har väl hänt ganska mycket roligt i år, men en av de bästa sakerna var förstås att åka och hälsa på Lettie. Det var länge sedan jag skrattade så mycket på en helg. <3
ÅRETS SORG: Isen, Steve, Honeys återkommande dåliga fysiska tillstånd, förvirring.
ÅRETS KÖP: Mest skivor, men icke att förglömma mina knähöga högklackade stövlar. Yeah! (Lettie kallar dem för mina gå-och-förföra-män-i-stövlar. Hon har väldigt livlig fantasi…)
ÅRETS SKVALLER: Faktiskt har det varit en del skvaller om vem i f.d. högstadie/gymnasieklasser som ska ha barn, borde haft barn redan, eventuellt kommer skaffa barn snart osv.
ÅRETS SAKNAD: Isen <3. Och Naia…
ÅRETS LÄNGTAN: Samma som förra året: Jag tror att det jag i genomsnitt längtat allra mest efter det här året har varit en kram. Så många många många gånger har jag velat ha en kram, så mycket att det gjort ont.
ÅRETS KÄRLEK: Världens bästa familj, vänner, världens finaste lilla Röd, världens finaste Honey-blomma och världens finaste Chili-katt.
ÅRETS HAT: Döden.
ÅRETS SJUKDOM: Stress.
ÅRETS SKADA: Översträckt armbåge och stukad axel… och stress.
ÅRETS HÖJDPUNKT: De gånger jag stått på scen med Åke i samband med Visans Vänners hyss. Har haft världens tuffaste publik. All kärlek till er!
ÅRETS BRÅK: Kommunen. Och Försäkringskassan. Usch.
ÅRETS SKÄMT: Kommunen. Ha…ha.
ÅRETS UTBROTT: Hade utbrott förra året, så det dröjer nog lite till innan nästa kommer.
ÅRETS KYSS: None.
ÅRETS AKTIVITET: Musiklyssnande, musikskapande, musikframträdande, konsert/festivalbesök, läsning, resande, stress, stress och stress. Och lite studier… Uhm, aktivitet stod det visst, ja, inte aktivitetER, nej… Ja. Ja, precis.
ÅRETS MAT: Terry Goodkinds kryddsoppa. FANTASTISKT god!
ÅRETS DRYCK: Te, tranbärsjuice.
ÅRETS RÖVHÅL: Hysch…
ÅRETS HJÄLTE: Min alldeles egna personliga mäster Rahl och min alldeles egna personliga Isbjörn. Utan dem hade nog bitar av det här året blivit ännu tyngre än de blev. Tur att det finns hjältar...
ÅRETS FULASTE: Hysch…
ÅRETS SNYGGASTE: Min blirmammaijuni-storasyster, såklart! Tänk er - Shass ska bli moster!
ÅRETS KLÄDSEL: Jeans och t-shirt eller skjorta. Mest. Genomsnittligt. Tror jag… Och kjol. Och diverse annat.
ÅRETS FILM: Oj. Harry Potter and the Deathly Hallows part 1, kanske.
ÅRETS BOK: Sanningens Svärd del 20 och 21 av Terry Goodkind, samt Blommornas Krig av Tad Williams.
ÅRETS LÅT: Helt klart (!) den här! <3 <3 <3
ÅRETS SKIVA: Det har släppts flera mycket bra skivor i år, bland annat Gotthards “Heaven” och Star Ones “Victims of the Modern Age”.
ÅRETS MUSIKALISKA UPPTÄCKT(er): Star One, Blackberry Smoke, Maiden uniteD, Steve Knightley, Jolie Holland, Rick Springfield, Damian Wilson, Rush, Ida Sand, Tribe Pendragon… m.fl.
ÅRETS YOUTUBE-LÄNK: Lite svårare i år än förra året, om jag ska vara helt ärlig. Men jag är ganska förtjust i den här och den här.
ÅRETS KOMMENTAR: ”Ursäkta mig, men mina strumpbyxor är en aning trånga. Skulle du kunna hjälpa mig att…ta av dem? …Eller jag menar…!” /Lettie (under superflummig diskussion gällande hennes nya strumpbyxor och anledningen till att ha dem när man går ut och jagar karlar)
ÅRETS INTRESSANTASTE: Musik.
ÅRETS ÖNSKAN: Ge mig en kram! Snälla!
ÅRETS GODA GÄRNING: Skickade två isbjörnar till min alldeles egna personliga Isbjörn. Tror det kan sägas vara gott gjort… Han har sagt flera gånger under veckorna som gått att han kastat en blick på dem när han känt sig nere och fått tröst av det. Det känns bra på något vis.
ÅRETS AVSLUT: Gina är här hemma i krokarna med karln sin och hälsa rpå sina föräldrar, så ikväll ska jag till henne och vänta in det nya året. Vad kan 2011 tänkas bjuda på…?


TACK alla mina fantastiska underbara bloggläsare för det här bloggåret. Era kommentarer är guld värda och jag blir lika glad varje gång en trillar in. Jag hoppas att ni ska fortsätta läsa även 2011. Än vet vi inte vad för konstigheter som kommer ramla upp hit då, men om ni tittar in igen nästa år så får ni kanske veta... ;)


GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: vispen

Det ska bli trevligt att läsa din blogg även nästa år! Jag vill komma och se dig sjunga, du är ju så duktig på myspace! Gott nytt år. kram

2011-01-01 @ 00:29:56
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Shass

Vispen: VA?! Har du hört mig på MySpace? Åh goda Moder... hjääälp!

2011-01-01 @ 18:49:27
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: vispen

Haha men den inspelningen är något år gammal va? Det lät i alla fall väldigt bra. Har ju hört dig för länge sen på RM också:)

2011-01-02 @ 13:40:38
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Tova

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :D.

2011-07-11 @ 16:14:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0