Frukostfunderingar

Sharon säger: Jag är hungrig. Pappa gör fruuuukooooost!*befaller, fast han inte lyssnar eftersom han pratar i telefon*

Sharon säger: Jag vet inte vad vi ska äta.*mutter*

Ennaia säger: Mackor? Fil? Juice? Pensionärer?

Sharon säger: Pensionärer tenderar att vara ganska ruttna, torra, men slemmiga inuti. Jag tycker inte kombinationen är så god...

Sharon säger: Funderar på att koka gröt, men vetefan om jag orkar.

Ennaia säger: Have a little priest?

Sharon säger: Aaaajm aaa priiiiist änd aj löööööv diiiiiss göööööörl!

Sharon säger: Usch

Ennaia säger: Lawyer's rather nice?

Sharon säger: Noooo!

Sharon säger: I'd rather eat a gay-soldier than a randy priest!

Ennaia säger: Then if you're British and loyal you might enjoy royal marine?

Sharon säger: Perhaps. But what if I'm not british?

Ennaia säger: Try the priest!

Ennaia säger: ;)

Sharon säger: *fainted*

Ennaia säger: http://www.youtube.com/watch?v=0fr9IBGCNrM

;)

Sharon säger: Vad är det där?*misstänksam*

Ennaia säger: Från Sweeney Todd ;)

Sharon säger: Ah, tänkte om det var något med prästen *pust* ska titta strax

Ennaia säger: En lite mordisk sång om pajer

Sharon säger: Om pajer?*skrattar* Okej, ska kika då

Ennaia säger: Japp

Ennaia säger: Det tar en liten stund innan den kommer igång dock

Sharon säger: Missade en bit för en djävla buss körde förbi *strypa bussdjävel*


Vet ni vad? Jag har en ganska bestämd känsla om att Naia och jag inte talade om samma präster i den här diskussionen... Med tanke på att låten på YouTube där heter "A Little Priest". Den präst jag tänkte på var ju Frollo (spelad av Daniel Lavoie) från Notre Dame de Paris-musikalen.
Nåja...

Nu ska jag äta gröt. Ta det lugnt ute på vägarna, gott folk.


Kommentarer
Postat av: Ema

Sv: jo, men det irriterande är att förut hade de ett spammskydd så att vi inte kunde kommentera, och nu när vi kan det har de klantat sig med något annat! vad vi blindstyren måste vara jobbiga att tillfredsställa ;)

2008-08-13 @ 17:32:52
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0