Yyyl!

Yyyyyl!
Jag känner mig så uppstressad att jag bara sitter och flaxar med armarna utan att göra ett vettigt handtag. Har just hittat ett mail i min inkorg från killen jag ska spela in med som frågar om vi kan köra igång nästa vecka (!), OCH JAG SOM INTE FIXAT LÅTAR ÄN!  Yyyl, vad göra? Jag vill ju kunna representera så många sidor av rösten som möjligt, samtidigt som jag vill sjunga låtar jag gillar, samtidigt som jag vill sjunga något av nästan alla band jag gillar, och... Yyyl! HJÄLP!

Den här karln som ska hjälpa mig har föreslagit att vi spelar in 2-3 låtar, varav han bad att en av låtarna redan skulle finnas inspelad dvs. som en karaoke-version eller liknande (fast det namnet ger en smak av dålig kvalitet och ful musik, men ni hajar principen). Det är ju bara det att jag inte direkt lyssnar på de band/artister som vanligen får vara med på karaoke-skivor och liknande, och därför är det så in i helv... så vansinnigt svårt att hitta någon enbart instrumental version. What to do?
Om ni snubblar över någon låt med något band jag gillar (ni får väl gissa :P) så skrik i högan sky. Helst så fort som möjligt.

Det känns som om att man ska ha en chans att få sjunga med någon av alla dem jag vill sjunga med så borde man sjunga något av dem. Aaarrgh! Ni är för många!
Det känns som om jag är all alone med det här. Ingen som ens vill ge ett låtförslag? Eller jo mor min, som tycker jag ska spela in psalmer, men annars...

Nej nu måste jag stressa vidare. Puh, det här kommer bli min död. Men skrik om ni får nys om någon låt som har musik utan sång av något band jag gillar. Och skrik högt.


Er nästan-döda
Sharon

Kommentarer
Postat av: Emeli

Hahaha.. jaa... du hade jätterätt=) HAHA:)

2009-02-27 @ 00:50:20
URL: http://sweetylicious.blogg.se/
Postat av: ronja

Sv: vad kul! Bara inte Sharon ska bytas ut eller något annat hemskt för då tar jag nog och......gräver ned mig i närmaste sandlåda, men jag trodde inte de skulle göra något med bandet i år?

2009-03-01 @ 15:56:34
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: oj, vilken syn! :)

På tal om...bananer så drömde jag faktiskt något konstigt, att jag gick en trumkurs med Stephen som lärare. Säga vad man vill, men jag vill minnas att jag hade roligt!



Förresten så var mitt mål till sommaren att gå upp till 45 kg, väger bara 40 än så länge så tror inte det kommer gå så bra.. får göra något drastiskt, tips på hur man går upp i vikt snabbt?

2009-03-02 @ 15:36:26
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0