Jag är klar!

JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR JAG ÄR KLAR!

Jag är ÄNTLIGEN klar. Efter alldeles för lång tid, efter alldeles för mycket stress, oro, våndor, panik, krångel, strul, blod, svett och tårar är jag äntligen klar. Klar med det mina jämnåriga vänner var klara med redan 2008. Klar med det jag borde varit klar med för länge sedan. Klar, och tänker aldrig mer göra om det. Och behöver inte heller göra om det. Nu är det dags att skutta in i framtiden, fundera ut vad jag vill göra med livet... och leva.

Och det känns så skönt.

Hej framtiden!
Ikväll ska vi ut och äta. Fira. Skratta. Vara glada. Umgås. Lämna allt det här bakom oss. Vara tillsammans. Jag, min superman, Supermor, fina Chica och Isbjörnen. Familj. Vänner. Kärlek.

Hejdå gymnasietid! Kom aldrig mer igen.

Kommentarer
Postat av: Rahl

Stort grattis!

2013-02-12 @ 23:19:49
Postat av: Shass

Mäster Rahl!
Tack så mycket! :) Du är definitivt en del av att jag över huvud taget orkade ta mig igen om det. Din feedback har betytt mycket. Hoppas vi skrivs snart.

2013-02-13 @ 11:32:23
URL: http://shass.blogg.se
Postat av: vispen

Stort grattis! Vad roligt! Klart att du var värd att fira, hoppas att du bloggar snart igen och berättar vad du har för dig i Holland :) Många varma kramar!

2013-02-15 @ 14:03:32
URL: http://vispen91.blogg.se
Postat av: skogsfrun på dal

Varmt och välförtjänt GRATTIS! Undrar om du inte en vacker dag när du blir gammal -som jag och sitter i en vrå, kommer att minnas denna ungdomliga gymnasietid som helt underbart fantastisk?

Arbetslivet är det som väntar på dig nu och jag kan bara önska dig LYCKA TILL!!

2013-03-10 @ 19:18:57
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0