Jag saknar dig

Om du läser det här. OM. OM du läser det här så vill jag att du ska veta att jag saknar dig. Att...

Att jag saknar att promenera med dig och prata om allt och inget. Att jag saknar ditt skratt. Att jag saknar att göra milkshake eller smoothie eller äta din mammas hemmagjorda glass. Att jag saknar de där lunchrasterna då vi smet hem till dig för att äta rostemackor med räksallad. Att jag saknar vårt bokprat och karlprat och kattprat och struntprat. Att jag saknar våra ääääääääääääändlösa diskussioner om Harry Potter, hans värld, J.K. Rowling, översättningsmisstag, författarmisstag osv osv osv i all evinnerlighet, och att oavsett hur mycket vi stött och blött ämnet under de senaste 12 åren eller så så finns det fortfarande något vi kan diskutera i frågan. Att jag saknar hur du tvingade mig att lära mig ligga med någon bakom ryggen igen, och att jag saknar dina kramar. Att jag saknar ditt prat om alla katter ni haft, och om farmors och mormors middagar, och om din lilla systerson. Att jag saknar ditt skuttande runt på rosa moln när du är kär. Att jag saknar hur din glädje smittar. Att att att...

...Att jag saknar dig, Ginnyhjärtat Det vill jag att du ska veta - OM du läser det här, och även OM du inte gör det. Jag saknar dig. Hur mycket som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0