Såhär låter Jorn

Idag beskrev jag Jorn på ett nytt sätt. Det tackar vi Emma för, eftersom det var för att jag skulle berätta för henne att jag ska se honom på lördag som jag skrev det. Fullständigt onödigt vetande för Emma-stackarn, men jaja. Jag ska bättra mig. Hur som helst - Min förklaring var som följer:
"(...) Så på lördag får Malmö be aware for hungry wolves, för då är jag där...för att se The Duke :D. Tyvärr kan jag inte hålla med Jorn om att han är The Duke of Love (inte för att jag provat i och för sig men snygg är han inte, karln, och jag tänder nog inte på norska...), men han sjunger som ett jordskred från helvetet. Alldeles alldeles underbart."

Jordskred från Helvetet... Ja, det är faktiskt så. Han är ju så. The Duke är precis så; kraftfull och ond, och när man tror att powerknappen pressats i botten kommer det ett skalv till som ruskar om hela världen. Jag vågar påstå att den rösten har allt från känslosamhet till ondaste svartaste ondska, och det flyger honom rakt in i mitt hjärta. Så han är nog The Duke of Love i alla fall. Det ska verkligen bli roligt att se honom igen, det är nästan två år sedan sist.

My soul belongs forever to the Duke of Love
My body burns forever for the Duke of Love
My heart will stay forever with the Duke of Love


See you on Saturday, Jorn - Duke of Love!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Hungry wolves..inte så bra för en vampyr som mig då antar jag. Ja Malmö bor jag i och för sig inte i, men det är nära nog för att man ska oroa sig..



Jordskred från helvetet..ännu en lite vinklad åsikt, men du hade mig redan vid helvetet..nej, vad jag är tragisk.

2009-09-07 @ 19:55:31
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Oj då, men då får jag vara en snäll flicka hela helgen och inte ta livet av någon av dina flockkamrater..yeah, det finns vargar här nere i lundastad too..

2009-09-08 @ 13:57:26
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Du är ibland läskigt lik Hannah måste jag säga. Det där flocksnacket menar jag. Creepy..men ta det positivt!



Det finns hur mycket som helst, men allt som är poesi kan itne skrivas ned här eftersom jag har mitt fina radbrytningsproblem som gör att koden måste skrivas ned heeela tiden. Men om man gräver hittar man hur mycket som helst.

2009-09-08 @ 21:26:01
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja, men är inte den redigeraren dålig för synskadade..? Så var det i alla fall förr i världen vet jag, förr i världen, vad är det för ett gammaldags uttryck? Nåja, för två år sen ungefär. Men jag vet då inte.



Ja, jag vill faktiskt det, tycker det är ett trevligt program men jag vill inte komma så särskilt långt tror jag. Eller jo, ganska, men absolut absolut inte vinna! Usch nej.

2009-09-09 @ 13:54:57
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja, jag ska prova när jag kommer ihåg det. Lär ta sin tid however, för jag är inte den som minns småsaker sådär utan mest onödigheter.



Jo, Lund ska ju ha en med, men det blir en manskör. Hade inte velat vara med själv, är ingen körmänniska alls (stämmor, uuusch) men hade gärna fått in syster eller mamma. Pappa är det ingen ide med, den omusikaliske grejen.

2009-09-09 @ 22:11:17
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Jo, jag sjunger också stämmor på allt (eller misslyckas med), men igår tog jag stämma på en ton när jag och min syster sjöng let there be love. Det var förvånande.



Jag, körledare? Nej, det vet jag inte om jag klarar av är jag rädd. Har för lite gehör/andra musikaliska finesser, samt inte någon instrumenttallang på något håll så jag tvivlar en svag aning på det där. Men nåja, vet gör man ju aldirg. Jo! Jag vet en sak. Att jag inte inte inte kan stava..:)



Åjo, låtar om Satan uppskattas..väldigt mycket. Dock kan effekten bli negativ också kan man säga, då det in the end bara är frustrerande. Dock gick det way över gränsen när en i skrivargruppen skrev en kärleksdikt och slutade den med att den var skriven till satan. Nej, då mådde jag verkligen inte bra och satt i princip och hyperventilerade. Inte så ultimat.

2009-09-10 @ 15:14:46
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv:^Åja, det gör jag kan jag säga dig..men kan man ta patent på Satan? Det är väl bibeln/rowling, beror på hur man ser det lite. Tyvärr får jag inte det, och nej, jag läser nog inte en bok om Satan. Blir för jobbigt..



Nåja, det gick ju bra med koderna ändå, men man blir ju förgrymmad på bloggungarna..



Påtal om bloggungar då, så är du väldigt underhållande när du blir arg. Vet du det?

2009-09-10 @ 21:27:09
URL: http://hopelosthead.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Jag har ju i princip gjort det, hand delar ju egentligen bara utseende och vissa egenskaper med Rowlings version. Min Satan har helt andra erfarenheter, inget intresse av rödhåriga bitches och är i allmänhet hemskt mycket sötare. Så jag har egentligen redan skapat en ny.



Ja, underhållande är du verkligen, så ta åt dig det!



Ah tjejsaren, jodå, det ska jag ta tag i. Det blir nog inte som du förväntar dig, men du ska få se..



Haha, eggvita i ögonen! Underbart. Menade han ögonvita då eller?

2009-09-11 @ 16:39:55
URL: http://hopelosthead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0