0 points for Finland!

Jag sitter vid datorn. Chili ligger och spinner på stolen intill mig och jag varvar mitt skrivande på MSN med att klia och klappa honom med högra handen. Kycklingsoppan börjar diskutera den kommande Melodifestivalfinalen med mig…

Kycklingsoppan: Det finska bidraget är till och med värre än det holländska. Det låter baltiskt.
Shass: Ja, jag tror du visat mig den där.
Kycklingsoppan: Ja, kanske. http://www.youtube.com/watch?v=NOxLIjcHb_U
Shass: *lyssnar*
(Det går någon minut…)
Shass: Hahahahahaa! Chili gillade den inte. Han gick så fort jag startade den.
Kycklingsoppan: Hahahaha! Stackars kisse
Shass: Ja. Fast finnarna kanske har förstått vad som kan tänkas vinna den där korkade tävlingen.
Kycklingsoppan: Det kanske är sant. Men de skulle ha skickat den här om den där idiotiska sången inte vunnit. Vänta lite…
Shass: Haha, Chili kom tillbaks nu, efter att jag stängt YouTube-fönstret med låten.
Kycklingsoppan: http://www.youtube.com/watch?v=iqLZJNKIrvc
Kycklingsoppan: Hahaha, verkligen?
Shass: Chili säger 0 points for Finland!
Kycklingsoppan: Denna låten är sååå super!
Shass: Ja, den här var bättre. Chili verkar tycka det han med, för han ligger fortfarande kvar på stolen bredvid mig.
Kycklingsoppan: Den är rolig
Kycklingsoppan: Prova den andra låten igen!
Shass: *skrattar* Okej, ett ögonblick.
(Letar upp länken till och startar låten som fick Chili att hoppa ner från stolen och ge sig av…)
Shass: Han var på väg att gå igen!
Kycklingsoppan: Näää?
Shass: Men jag stängde fönstret fort som fan, så han stannade. Men han var verkligen påväg att gå sin väg.


Finland kommer nog inte långt om det är så illa att katten går! Fast Chili är förstås en hårdrockskatt (ja, han verkar faktiskt tycka om när jag spelar hårdrock eller metal på hög volym), så det kanske är därför… ;)

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAHA, det var det sämsta jag någonsin hört, USCH!:P

2010-05-24 @ 17:45:11
Postat av: skogsfrun på dal

Konstigt... våra missar jamade glatt med i låtarna, det var nog DRAGSPELETS förtjänst. SÅ ska det låta tyckte skogsfrun att de kurrade till varann;-)

Va sa förresten kycklingsoppan när du kom till sista skeden!? hehehe!

Hare bäst vännen:)

2010-05-25 @ 12:56:21
URL: http://barasaras.bloggplatsen.se
Postat av: Mia

Ha ha förståndig katt denna Chili är....

Själv håller jag nog på Anna, ja vi får se hur det går.

Ha det bra :)

2010-05-26 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0